Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Årets största event SRF!

Av Susan Öhrstedt - 13 juni 2013 21:00

Vilket paaartyyyy!!!!

Kommer leva länge på årets SRF tack vare underbara/härliga människor, sol, fest, bra musik och häng. Men det var konstigt att vara där utan min man Patrik och det tyckte även David min kusin som varit där med min man i cirka 10 år nu tillsammans. Men vi hade superkul ändå.


Jag testar min nybeställda SRF-klänning som kommer från Sweden Rock Shop.



Mun kusin David första kvällen i Backstage.



Growl-glasburen i mitten med kasta-underkläder-i-prick till vänster och flipperspel till höger, allt detta i Backstage



Så här mycket folk är det under dagarna på SRF


Hänger backstage igen med kusin David



Me, my self and I



En hårdrocksbruds accessoarer, ölen höll jag i näven \../



Min dotter Tyra kom över en dag och då gick vi upp på marknadsområdet utanför SRF för hon ville ha en Langos. Så här nöjd blir man efter en Langos :)



Man förstår att det är ett stort event när det finns egna akutbilar och doktorer på SRF



Syster Solveig med hela familjen Lundin chillandes i solen och lyssandes på Pugh Rogerfelt.



Så här ser en 9-årig hårdrockstjej ut



Backstage som var lite lungt för tillfället. David och jag satt och käkade mat från extrem foods, så gott, mums



Bild tagen på morgonkvisten efter hemgång från efterfest i en stuga. Jag festade inte så mycket men blev bjuden på te och Bullens pilsnerkorv + en massa skratt



Så här öde blir SRF på söndagen :( det är med ett visst vemod som man går till området denan dag



 

Jag känner mig lite sugen på att beställa mat och slå mig ner för en underbar lunch 


SRF:s bästa citat:

"Du är så snygg" kommentar från systerdotter Kinnda

"Svanka inte så mycket" sagt av en kille som skulle lära mig posa snyggt med rumpan, eh, jag sa att den är så här naturligt ;)


SRF:s mest uttjatade citat: (fast jag gillade det ändå)

"Vilken snygg klänning! Vart har du köpt den?"

"Du kan inte vara 43 år!" (dem menade nog att jag såg äldre ut ;))

"Du tränar va?"


Watch out SRF, here I come 2014!




 
 
Ingen bild

Pia

19 juni 2013 22:16

Vilken läcker klänning. Allt klär en skönhet. Du är så lik Bettan ibland. Ha det så gott. Kram från moster i Flen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susan Öhrstedt - 2 juli 2013 19:00

Köksträdgården frodas, trots att det blivit lite kallare igen. Här är långbönan Red Noodle på gång och jag har aldrig tidigare odlad långbönor. Ska bli spännande att smaka på dessa sen när de är färdiga.     Blommande dill är så vackert ...

Av Susan Öhrstedt - 30 juni 2013 21:36

Som ni har märkt har jag tagit en liten paus från bloggandet. Men nu är det dags att fortsätta berätta om det otroligt spännade Svensson-liv som jag lever ;) Min man Patrik kom hem under 10 dagars leave från HMS Carlskrona och Adenviken. Då hade ja...

Av Susan Öhrstedt - 31 maj 2013 19:04

  En liten Patrik!         En något större Patrik!   Skål på dig älskling!   Coconut island när han åkte jorden runt (lumpen) med HMS Carlskrona   Snygging!   Vet inte om det är jag som tagit denna bild men ...

Av Susan Öhrstedt - 29 maj 2013 20:22

Just nu längtar jag så tills Patrik kommer hem! Men får vänta i ca tre veckor till innan han kommer hem för en veckas leave. Livet liksom naturen snurrar på, fast det känns som om att naturen bara blir vackrare och vackrare. Livet i sig blir nog ocks...

Av Susan Öhrstedt - 26 maj 2013 20:56

Tänk på att om ni är aktiva på sociala medier så har arbetsgivaren ögonen på er även på fritiden. Tydligen kan allt som du skriver på dessa ställen vändas och vridas till din nackdel. Även fast man inte skriver något negativt om jobbet eller lägger u...

Ovido - Quiz & Flashcards