Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Patrik-bild-kavalkad

Av Susan Öhrstedt - 31 maj 2013 19:04


En liten Patrik!




 

En något större Patrik!


Skål på dig älskling!


Coconut island när han åkte jorden runt (lumpen) med HMS Carlskrona


Snygging!


Vet inte om det är jag som tagit denna bild men vet att det var i samma veva som vi träffades i Landskrona (1999)under karnevalen, sen var jag fast ;)


Patrik som håller en bebis...det händer inte ofta. Någon som vet vem bebisen är?



\../ Rock on!


Patrik och jag turar till Helsingör


Ätdags under semestern i Rom förra året.


Inte saknar jag honom mindre bara för att jag började kolla på en massa foton på min älskade och saknade man.

Saknar hans röst, doft (inte svett), musik igång nästan jämt, kramar, stöttning, trygghet, humor, ja, jag känner att listan kan bli hur lång som helst. Han gillar inte att jag säger att han är söt men det är han, men han önskar att jag istället säger het, snygg och sexig istället för söt ;) Kommer hem snart för en veckas leave och det ska bli underbart att träffa honom igen. Han kommer säkert frysa så det blir väl långkallingar som gäller :)  

SAKNAR DIG...KOM HEM NU!

   

 
 
Ingen bild

Tyra

31 maj 2013 23:48

Jag tror att det är Viola ;)

 
Ingen bild

Pia

3 juni 2013 22:17

Va kul att få se bilder från när Patrik var liten. Hoppas tiden går fort nu så du får rå om din älskade Patrik snart. Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susan Öhrstedt - 2 juli 2013 19:00

Köksträdgården frodas, trots att det blivit lite kallare igen. Här är långbönan Red Noodle på gång och jag har aldrig tidigare odlad långbönor. Ska bli spännande att smaka på dessa sen när de är färdiga.     Blommande dill är så vackert ...

Av Susan Öhrstedt - 30 juni 2013 21:36

Som ni har märkt har jag tagit en liten paus från bloggandet. Men nu är det dags att fortsätta berätta om det otroligt spännade Svensson-liv som jag lever ;) Min man Patrik kom hem under 10 dagars leave från HMS Carlskrona och Adenviken. Då hade ja...

Av Susan Öhrstedt - 13 juni 2013 21:00

Vilket paaartyyyy!!!! Kommer leva länge på årets SRF tack vare underbara/härliga människor, sol, fest, bra musik och häng. Men det var konstigt att vara där utan min man Patrik och det tyckte även David min kusin som varit där med min man i cirka 1...

Av Susan Öhrstedt - 29 maj 2013 20:22

Just nu längtar jag så tills Patrik kommer hem! Men får vänta i ca tre veckor till innan han kommer hem för en veckas leave. Livet liksom naturen snurrar på, fast det känns som om att naturen bara blir vackrare och vackrare. Livet i sig blir nog ocks...

Av Susan Öhrstedt - 26 maj 2013 20:56

Tänk på att om ni är aktiva på sociala medier så har arbetsgivaren ögonen på er även på fritiden. Tydligen kan allt som du skriver på dessa ställen vändas och vridas till din nackdel. Även fast man inte skriver något negativt om jobbet eller lägger u...

Ovido - Quiz & Flashcards