Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Susan Öhrstedt - 6 augusti 2012 10:48

Så underbart skönt med semester även om jag verkligen gillar mitt jobb och arbetsuppgifterna. Men lite distans till jobet ett tag mår alla bra av en stund. Tänk att jag har 4 v framför mig :-) började semestern i onsdags men det känns som om att jag varit ledig länge redan. Hunnit med en del sen i onsdags här på Sollyckan men också varit sociala med fikabesök hos vänner och grillfest för/med grannarna hos oss i lördags.

Veckan som kommer innehåller också en del sociala grejer men också forsatt fix på Sollyckan. Imorgon ska nya kulverten grävas ner så det inte kommer vara någon vattenläcka längre och att en elkabel ska grävas ner samtidigt. Det med elen kommer innebära att vår matarledning som just nu går igenom hela huset inte kommer vara så dumt gjort framöver. Och de i sig innebär att vi kommer kunna dra all el som det ska vara på ovanvåningen, äntligen.

Började denna dag med ett pass Zumba och färgar håret just nu, sen iväg med Tyra och skriva på andrahandskontrakt på en lägenhet i Helsinborg.  Ska också hämta ut mitt pass och köpa färg till huset och några möbler. Ha en underbar dag för det ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards