Alla inlägg den 4 november 2012

Av Susan Öhrstedt - 4 november 2012 19:37

Detox vecka tre börjar imorgon och det har gått bra hittills. Nu börjar det synas rejält på vågen också :) men jag märker det mest på att min mage är otroligt välmående. Så jag kommer fortsätta att anamma vissa delar som jag tillfört och tagit bort framöver i mitt liv. Tyckte att jag redan hade skalat bort en del mat/snack i min kost men det gick tydligen at göra fler bra förändringar. Förutom att min mage är mycket bättre så är min Rosacea också bättre. Har jag slarvat med socker, snacks och annat onyttigt så syns det dagen efter med finnar i ansiktet. Tidigare har jag ätit mer onyttiga grejer och då har jag regelbundet fått Rosacea-finnar i ansiktet och rödflammig hy. Men kan inte påstå att jag märkt någon direkt skillnad på min fibromyalgi, i synnerhet när den kallare perioden är här som innebär mer smärta/värk i kroppen. Men som sagt allting hänger ihop i kroppen så om vissa delar mår bättre så påverkas säkert det andra också.

Var i Norje hos min syster Lillemor eftersom Tyra lämnade tillbaka en bil som hon varit så snäll och låtit henne låna. Tack så jättemycket Lillemor!



 

Promenad i Norje med Tyra, systerdotter Miranda och syster Lillemor.



     Miranda kämpar på med cyklen! Sen klättring!



  Filmmys sen efter promenaden.



 

Syrrans hundar Kita och Fjant.

  

Ovido - Quiz & Flashcards