Alla inlägg under juli 2010

Av Susan Öhrstedt - 2 juli 2010 20:44

F*N vad trött jag är på detta nu vill bara hem och ha det skönt och slippa svetas på helikopter däck och över allt där det är varmt på den här j**la båten. Ingen öl har man iheller så man kan dränka sina sorger med SUCK!! Livet är ett helvete sen dör man.

Patriks senaste status på Facebook, undrar om han är less med livet på båten? Eller egentligen så är han på strålande humör men vill inte visa det! Jag kan intyga att det var länge sedan som han var så här tvär, pratade med honom på telefon ikväll. Det var svårt att muntra upp honom. Det var nästan vinterdeppvarning på honom och det kan inte stämma för så vitt jag vet är han där det är väldigt soligt och varmt.


   

Till och med denna bild borde smälta en deppsjäl som Patriks just nu! Vad gillar ni sittstilen som Ebba har? Alltid lika graciöst på ena skinkan! Hon sitter och betraktar matte medans hon stökar i köksträdgården.

   

För Tyra och mig går livet sin gilla gång och det är väl inte så mycket att tjata om det. Hon jobbar och jag jobbar om dagarna och nu när alla andra går på semester på jobbet så villl jag också ha ledigt, nu. Men får vänta tills sista veckorna i Augusti. Då är Patrik också hemma i tre veckor, skönt.  


Så här lycklig blir jag av ett dopp i poolen och en öl!

 

Det växer i köksträdgården!


 Grannens hästar!


   Våra 2 första litrar med jordgubbar, och mer lär det bli!  

Ovido - Quiz & Flashcards