Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Susan Öhrstedt - 16 maj 2010 21:36

En bild säger mer än tusen ord och flera bilder borde säga miljoner ord då, så här kommer veckan som varit i bilder och lite ord!


                

Ebba fick slicka kladdkakeskålen

Rapsen börjar blomma redan

Pappa leker med Ebba när vi var på deras sommarställe i Norje Boke och hälsade på i lördags


               

Ebba tycker om att vila huvudet på vad som finns i hennes närhet

Tyra övningskör

Detta är inte ett nytt skomode! Utan Tyras skor hade gett upp, dragkedjan pajade på mitt jobb och hon fick laga det på bästa sätt, så hon skulle ha skor på fötterna för resten av dagen.   


                 

Min krukväxt blommade på jobbet i veckan och doftade helt ljuvligt, tyvärr bara för en dag

Jag in action på jobbet

Besök i växthuset fast denna padda bor nog permanent där, den har skrämt mig ett antal gånger. Särskilt när man ska ta en näve med löv och slänga bort och det rör sig i högen



             

Vår!

Gullviva, som egentligen ska vara en annan sorts primula. Blev nog fel i leveransen där jag beställde dem ifrån

Körsbärsblom

Linden börjar slå ut


   

Ett härligt rosa lindblad som håller på att spricka ut    

Ovido - Quiz & Flashcards