Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Susan Öhrstedt - 21 maj 2010 22:55

Tänk att det är fredag igen! Vart tar dagarna vägen?  Ibland undrar jag om det är något monster som äter upp dagarna, ni vet precis som alla dessa strumpor som försvinner i tvättmaskinen. Min vecka har nog inte varit lika glassig som Patriks. Han har varit på Seychellerna och jag mestadels på mitt kontorsrum a la tråkigt. I och för sig har det kommit hem massor av grejer på posten denna vecka som en nu skruvdragare/borrmaskin. Blev en Makita och den ligger så bra i min hand och är inte tung heller J. En ny kamera blev det också, fast den ska Patrik ha med sig till missionen eftersom den gamla gav upp. För tufft klimat där nere så vi har köpt en som tål lite allt möjligt. Och lite kläder till Tyra och mig från Ellos. Mycket grejer blir det ju!


                              

Fotogalleri på Patrik och hans äventyr

Gick tydligen inte att få bilderna större än så här men bättre än ingenting i varje fall. Jag gillar fotot bäst där han ser ut som något klippt ur Top Gun eller Rambo. Alltså den där han står vid helkoptern


Äntligen har Patrik kunnat lägga ut lite bilder från resan och på sig själv. Jag har inte sett honom sedan han åkte den 13 mars så det var extra kul att se honom. Datorerna på båten har inte tillgång till USB så därför har han inte kunnat göra det förrän på Seychellerna med en dator på hotellet. Nedräkningen har börjat och det är bara 15 dagar tills han kommer hem, men det kommer inte bli mycket tid tillsammans bara han och jag. Jag jobbar måndag och tisdag och dessa dagar måste Patrik fixa lite grejer här hemma. Sen på onsdag åker vi till Norje Boke för släktträffen under Sweden Rock Festival.  


         

Fotogalleri över mitt äventyr!

Så här ser utsikten ut genom mitt kontorsrum på jobbet

Raps i högblom

Jag och en date med Carlsberg

Det är inte regn utan en inoljad altan, så stolt över mig själv eftersom det är många kvadratmeter att olja        

Ovido - Quiz & Flashcards