Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Susan Öhrstedt - 4 juni 2010 21:12

Så var äntligen dagen här när Patrik kommit hem från missionen. Tyra och jag förberedde lite grejer dagen innan eftersom han kom hem när vi inte var hemma. Blåste piratballonger och knöt upp lite överallt i huset. Blomsterbukett med tre klassiska röda rosor i köpte jag i Örkelljunga. Kostade på mig mycket till min man ;) Hade faktiskt köpt en kjol också dagen till ära som ni kan se utav bilderna nedan. Om ni tittar riktigt noga på mönstret så ser ni varför jag hade just den på mig. Höll på att glömma att Tyra bakade en kladdkaka till honom också!

Som jag hade längtat efter den här dagen och när jag väl skulle åka från jobbet kände jag mig som en pirrig nyförälskad fjortonåring igen. fast det var ju inte så himla romantiskt hemma, Patrik låg och sov med halvöppen dräggelmun i soffan och snarkade. Inte direkt kyssvänligt! Sämt å sido det var underbart att se honom i soffan igen. Han såg ut att bli glad i varje fall när jag väckte honom, litet leende fick jag.


Den röda mattanposen blir alltid fel...men ser ni nu mönstret på kjolen?


En utav rosorna i närbild


Patriks kärleksbukett och piratballonger

   

  

Casper ligger och gosar med Tyra medans hon gör läxor

Ovido - Quiz & Flashcards