Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Susan Öhrstedt - 11 februari 2010 21:26

Veckan har hittills gått fort och jag har inte alls hunnit med att skriva utredningar och ta beslut som jag hade tänkt mig. Jag och datorn kommer inte överrens än, dvs. programmet vi jobbar i, Treserva men snart har jag väl lärt mig det. Annars har det varit lugnt på snöfronten, skönt och bra för min rygg då den inte hade pallat mycket mer skottning. Nu börjar det vara ljust ute när man kommer hem på eftermiddagarna och det tycker jag väldigt mycket om. Patrik har hört av sig med ett SMS denna vecka så jag gissar att han har fullt upp. I och för sig har jag inte heller varit så aktiv med att höra av mig men det känns lite lönlöst då jag inte vet när han har täckning heller inte. För det mesta har han ingen täckning så det är bättre att han hör av sig när han kan.


  Solnedgång sedd från köksträdgården

 

Tulpaner som Tyra köpt idag

 

Söta Ebba med en inte lika söt bakgrund på ovanvåningen

    

Valla håller sig mest lugn nu för tiden i sin favoritfåtölj    

Ovido - Quiz & Flashcards