Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Susan Öhrstedt - 8 augusti 2010 09:29

Är just nu skitirriterad över redigeringsprogrammet för bilder till denna blogg. Då jag ska rotera en bild så den hamnar rättvänt och inte upp och ner fungerar det inte på en bild. Jag har stött på det tidigare och redigeringen fattar inte vad 90 eller 180 grader är, för på 90 grader så roterar den bilden 180 grader, mycket irriterande så därför slipper ni ännu en bild på blommor i Sollyckans paradis. Ett ilands problem, javisst men lik förbannat irriterande.  

Det är bara Söndag idag, alltså en hel dag till med helg, underbart! Jag som har hunnit med så mycket hittills i helgen, vilket ni kan se på bilderna som förhoppningsvis är rättvända... Efter att fixat med bloggen är det dags för crosstrainern i 30 min sen stryketräning och nedvarvning. Innan frukost idag körde jag ett Qigong-pass så skönt för själen.


     

Skulle leta efter något gott att äta efter maten i fredags vilket slutade med att jag storröjde i båda frysboxarna. Det är inte mycket kvar nu i båda och det är bra för den ena ska till skroten då den är så gammal och fullkomligen slukar el.

En pimpad plog, så här fin får den bara vara när det är dags för fest!


       

Logen utan en massa bråten och skit! (så här fint var det länge sen som det var)

Dags för middag som Tyra fixade i lördags kväll. Mysig uteplats va?

Vilket kan ses på nästa bild, Tyra vilar maten!



           

En till livsnjutare, Ebba leker med en pinne!

Livets dryck, eller det är faktiskt vatten om jag måste välja. Obs hur koncenterad jag är, det är svårt att göra mer än en sak åt gången!

Förare och hund i perfekt symbios         

Ovido - Quiz & Flashcards