Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Susan Öhrstedt - 18 augusti 2010 20:43

Blev så glad när jag kom hem idag från jobbet. Jag hade fått ett brev som visade sig vara ett telegram från Patrik. Har aldrig fått telegram förut och detta värmde extra gott eftersom det var från Patrik. Det stod:


Hej älskling

Nu är det inte många timmar kvar till vi ses igen.

Saknar dig jättemycket och längtar till din sköna famn.

Älskar dig

  

Tyra fick också ett telegram där han önskade henne grattis på 18-årsdagen. Mitt sitter på kylskåpet och Tyra har sitt på rummet. Imorgon fortsätter lyckan då Patrik kommer hem och jag går på semester för 14 dagar framåt. Dessutom kommer ena syrran ner till mig imorgon kväll och på lördag ska vi ha fest här hemma. Vad mycket roligt jag har att se fram emot den närmaste tiden! Den glädjen och lyckan ska jag lägga långt in i min batteridepå och ta av när livet känns mindre kul. Får väl se om jag är lika flitig med att skriva i bloggen under semestern, annars får jag ta igen det sen när Patrik åkt igen.  


  

Kärlek i en annan form mellan hund, Ebba och katt, Casper,  fast jag tror att hunden är mer kär i katten än tvärtom. Det är inte lätt med kärleken!

Ovido - Quiz & Flashcards