Alla inlägg den 21 april 2010

Av Susan Öhrstedt - 21 april 2010 20:08

Hej hej, mamma tjatar så mycket om att jag ska skriva här så nu får jag väl göra det!!!  När Patrik åkte så trodde jag att jag skulle få ha mamma för mig själv, men icke. För vem pratar hon om hela tiden??? Jo om Patrik…”Patrik ringer inte, Patrik hör aldrig av sig, Patrik, Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik , Patrik”. Men vad ska jag göra åt det??? Så Patrik hör av dig oftare så jag slipper höra tjat om dig. Men annars funkar allt som vanligt, men jag måste hjälpa till mer nu…tror att jag städar och lagar mer mat än mamma nu!!!


  

jag och Patrik på pekkas bröllop


På måndag är det 7 veckor till sommarlov!!!! Jippi!!!! Och samma vecka kommer Patrik hem, då blir mamma nöjd!!! På måndag ska jag och mamma till Gekås och Patrik är väldigt avundsjuk för att han inte får följa med!!!! NOT!!!  Jag såg Patriks gamla firmabil när jag var på väg till skolan…vem tror ni börjar vinka till ”Patrik”??? Jo det var tröga jag …haha gamla vanor sitter i!!!


  

jag och Patrik för många år sen!!! gissar på 5-8 år sen... 

Ovido - Quiz & Flashcards