Alla inlägg den 3 november 2009

Av Susan Öhrstedt - 3 november 2009 15:54

Trodde jag skulle få vräka mig i våran säng inatt men ack vad jag bedrog mig, min andra hälft numera, dvs.Hostan hade bestämt sig för att förstöra ännu en natt. Så vid 01.30 var det bara till att gå ner till soffan och sittsova i den och den sömnen blir ju så himla skön!

Igår kväll när jag stod och lagade mat så hörde jag Patriks firmabil och tänkte att nu kommer han lagom hem till middagen, men så slog det mig att han inte kommer hem till middag på länge. Det var inte hans bil utan någon annans.  Tänk vad vanan sitter i ändå!

Luktar rök om mina fingrar känner jag när jag sitter här vid datorn, nej, jag har inte börjat röka! Precis tänt pannan, temperaturen inomhus låg på 17 när jag kom hem, tur man inte har löständer för då hade dom skallrat. Blåst oerhört mycket idag och då menar jag i Skånevindars mått mätt, alltså SKITMYCKET, därför så kallt inne. Nej, nu gnyr hundarna om att de vill komma in och med detta väder innebär det avtorkning av tassar innan ingång, katten kommer inte heller undan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards