Alla inlägg den 14 november 2009

Av Susan Öhrstedt - 14 november 2009 16:11

Det var skönt att slippa vakna upp ensam i sängen denna morgon, i och för sig brukar hundarna komma och gosa så fort de hör att man är vaken. Hur vet de det egentligen? Man har ju inte ens börjat röra sig i sängen innan de kommer med sina kalla nosar upp i armhålan. De måste verkligen ha stenkoll på ens andning och så fort den ändras från sovläge till vakenhet då kommer de.

Som vanligt har vi haft en supermysig lördag....eller inte för allting är relativt! Patrik och jag har fortsatt att försöka få ordning på ovanvåningen, det går framåt, långsamt men åtminstone åt rätt håll :) Lördagen är inte slut ännu och Tyra har lovat att baka kladdkaka, en till mig som jag tål (hoppas den blir stor) och en till Patrik och henne själv. Och så god middag innan efterrätten, blir ungstekt lax och rostade rotfrukter med hemmagjord hollandiesås till + något gott att dricka till. Så lördagen kanske blir lite mysig ändå ;) 


Patrik och jag laddar upp inför isoleringen! (Tror visst att Patrik behöver en date med en sax) 



   

Måste ha med en bild som visar att Patrik också gör lite nytta på ovanvåningen ;) Han håller på med fuktspärren.


   

Så här jobbar jag...mest lek alltså! Nej, det är faktiskt jag som isolerat väggen bakom.     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards