Alla inlägg den 22 november 2009

Av Susan Öhrstedt - 22 november 2009 19:12

Trodde faktiskt inte att jag skulle känna så här, helt förstörd idag då jag skulle skjutsa in honom till tåget. Hjärnan sa nej, att jag inte skulle göra det men kroppen gjorde det ändå. Så här har jag aldrig tidigare upplevt det då han till exempel haft resejobb, det är liksom inget ovanligt att vi är ifrån varandra då och då. Jag får tröstäta lite med nybakta lussebullar!

Lusselängderna med en massa russin i är mina specialare gjorda på glutenfritt mjöl, mjölkfritt margarin och havremjölk. De vanliga lussebullarna har Tyra bakat och självklart har hon alltid på en massa pärlsocker när hon bakar.


Nedanstående bilder är ungefär hur arbetsfördelningen varit idag, på den första bilden saknas någon, kan det vara den som håller i kameran? Vem?

Jag fick den fina och roliga arbetsuppgiften att rensa brädor från spik, vilket jag aldrig gjort förrutFlört (pappa har satt en i jobb med detta ibland)  




Patrik in action med att fixa till vart de gamla stallfönstrena som ska sitta mellan vårat sovrum och vardagsrum på ovanvåningen.

 


Tyra "fick" äran att röja i köket, tack så mycketSkrattande

     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards