Alla inlägg den 7 november 2009

Av Susan Öhrstedt - 7 november 2009 11:06

Patrik var helt mörbultat och hade svårt för att sätta sig i bilen när jag hämtade honom i Helsingborg igår kväll. Han påstår att det är pga närstridsövningar, men jag vet nog vad det är.....Tortyren i den gamla ladan på vischan någonstans i Skåne. Eller, han hade svårt för att sätta sig, hum...ett gäng grabbar på ett logemente som har kul med varandra i duschen. Skämt å sido så är det skönt att han kom hem i helgen, gissa om han hade mycket att berätta, tror jag somnade ifrån hans prat i sängen igår.

Idag blir en oerhört spännande dag långt från tortyr och hjärntvätt, vi ska ta in utemöblerna till stallet och isolera och sätta upp OSB-skivor på ovanvåningen. Ska koncentera oss på vårat sovrum så jag kan flytta in där, vill inte sova ute i gästrummet själv även om hundarna är med mig där. Stackars Tyra sover själv i huset och dessutom är det lång väg att famla i nattmörkret när jag ska kissa mitt i natten.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards