Alla inlägg den 16 november 2009

Av Susan Öhrstedt - 16 november 2009 15:07

Jag börjar alltid pynta lite innan första advent, kan inte hålla mig. Julgranen åker alltid in minst en vecka innan julafton. Vad tycker ni, när ska julgranen tas in och kläs? Jag vill njuta av julen så länge som möjligt därför börjar jag så tidigt med allt pynt. Patrik tycker jag är knäpp men han glömde väl läsa det finstilta om julen i mitt äktenskapsförord och nu har ångerveckan gott ut för länge sedan...


  

  

Det behöver inte vara så himla puttinuttgulligt och överarbetat när det gäller pynt, bordet och två dörrkransar tog mig 15 min att fixa i ordning. Jag vet ju inte om ni tycker det blev fint men jag är i varje fall nöjd och det är jag som ska se "skiten" varje dag, och Tyra, Patrik bara på helgerna. (så han har ingen rätt att klaga) Pyntet inomhus har jag inte börjat med ännu men snart så!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards