Alla inlägg den 8 november 2009

Av Susan Öhrstedt - 8 november 2009 19:38

  

Detta monster är vad jag har att slåss med varje dag efter jobbetSkäms. Fick lite bannor av förste eld/vedskötaren när han kom hem i fredags, jag hade slarvat lite med sotningen invändigt i pannan. Lovade att jag skulle göra det åtminstone en gång denna vecka (med korsade fingrar bakom ryggen). Annars om inte förste eld/vedskötare är tillräckligt snäll så tror jag bestämt att en kropp får plats i pannan....Fast jag har väl inte en chans mot honom nu då han har övat närstid, å andra sidan som om jag hade det innan han blev militärFlört 

Kändes konstigt att skjutsa honom till tåget nyss, han lever ett totalt annorlunda liv i veckorna mot innan och jag fortsätter med vardagen utan honom här hemma. Apropå vardag så får vi se om jag hinner hålla på något själv på ovanvåningen, denna vecka har jag gått upp lite i timmar på jobbet. Det är bara bra för då får jag mer i lön!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards