Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Susan Öhrstedt - 8 januari 2010 20:17

Jag lever ett så spännande liv att jag måste göra något halvtråkigt för att lugna ner mitt otroliga liv, som att t ex blogga;) Skulle en tonåring se på mitt liv genom sina ögon skulle den personen säkert tycka att jag är närmare döden...Jag minns hur man själv tänkte när man var så stor och vuxen och torr bakom öronen, eller var det tvärtom kanske. Men jag tycker faktiskt det är kul att blogga så här kommer ett inlägg till.


  

Byter ut kökslampan till en som förhoppningsvis lyser bättre än den gamla 

 

I tisdags var Patrik och jag till banken och fixade en fullmakt åt mig under tiden som Patrik är på sin mission. Jag kan göra vad jag vill med våra otroliga tillgångar mellan mars och december i år. Vem vet, huset kanske är sålt när Patrik kommer hem och frugan har stuckit iväg på okänd ort!


  

Så här ser det ut när Patrik packar!

 

Patrik åkte till Karlskrona i torsdags och blir kvar över helgen då de ska ha lite övningar. Dessutom flyttade de ombord på båten och det innebär att de måste hålla vakt. Imorgon kväll ska de äta i officersmässen och vara uppklädda i sina fina uniformer, lite teambildning, eller var det bunka-kel;) Så Patrik kommer inte hem förrän nästa helg, hur ska jag klara mig...Äh, det kommer gå så bra och rätt vad det är så är det helg igen.


  

Patriks specialmacka, maten på lördagkväll i officersmässen slår nog detta med hästlängder  

   

Ovido - Quiz & Flashcards