Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Dags för feedback!

Av Susan Öhrstedt - 26 november 2009 19:21

Men visst sätt dig framför datorn och skriv lite på bloggen, låter som en bra idé särskilt när jag använder dator mycket i jobbet varje dag. Det kanske är abstinens som satte in? I vilket fall som helst sitter jag här en gråkall och ruggig novembervardagskväll. Inser att jag snart haft denna blogg i tre veckor och som den rannsakande människa jag är har jag lite funderingar över min prestation här. Är det verkligen intressant det jag skriver här? Om ni vill att jag ska fortsätta kan ni väl ge mig lite uppslag om vad jag ska skriva om. Dessutom har jag börjat ge kommentarer på era kommentarer annars blir det inget kul.


Pratade med lalala...min soldat någonstans i Sverige..lalalala. Den sången kan ni väl allihopa? Han hade tagit svininfluensa-vaccinet och blivit jättedålig, dvs typisk förkylning och så vet ju vi kvinnor hur män blir när de är dåliga...gnällspikar är bara förnamnet. Han ska kalla sig soldat, vilken klenfis. En annan fick bara väldigt ont i vänster arm. Eller så var det ölen han drack kvällen innan...nej, tror inte det för jag har inte hört om någon som blir dålig på tre öl. Det kanske är speciella öl i Karlskorna? Jag kaxade lite med honom via sms då och till slut ville han inte sms:a med mig längre för det var jobbigt. Slutade ett tag, sen skickade jag ett nytt sms, "mus eller man". Gissa om han gick igång på det, "vad är det nu då". Visst är det kul att retas?


Tyra är väldigt tillbakadragen idag, kan vara för att hon inte ens en gång är hemma...hum, kanske det. Men friden är snart slut, kommer hem när som helst. Hon och en klasskamrat har varit hos en fotograf och varit modell för en dag. Egentligen är det inte en hel dag utan tre timmar. Sådant bry hon har haft över vilka kläder hon ska ha på sig, två till tre ombyten. Tyra höll på och cat-walkade för mig igår kväll. Hoppas hon blir nöjd med bilderna.  


Det får vara allt för idag, ska inte skämma bort er för mycket. Glöm inte ge mig lite feedback på bloggen.

 
 
Ingen bild

Davva

26 november 2009 20:44

Självkklart susan skall du fortsätta med bloggen jag läser varje och ler lite för mig själv när jag om soldatmannen din :-)

 
Ingen bild

tyra

26 november 2009 21:01

jag tycker att du ska gör fler inlägg och skriva snällar saker om mig :)

 
Ingen bild

faster

26 november 2009 22:03

Faster tycker att det är ganska kul att kika in på din sida. Så fortsätt du med att skriva.

 
Ingen bild

Från en bloggare till en annan bloggare

27 november 2009 11:48

..klart du ska fortsätta blogga...blogga gör att man kan överleva vissa situationer..=)//Hedvig

 
Ingen bild

Catharina

27 november 2009 19:02

Klart du ska blogga! Kul att gå in och se, sen hänga med lite, du blir närmare då!!!! Fina bilder!! Tänk vad kul med Tyra som var och fotade sig lite, får man se någon bild? Kram Cat

 
Ingen bild

soldat putte

27 november 2009 23:07

du är så duktig gumman. forstätt att skriva om livet där hemma för det är kul att läsa om. puss

 
Susan

Susan

28 november 2009 10:05

Tack allihopa för era kommentarer och feedback. Ni blir inte av med mig och min blogg, kommer att fortsätta. Kommer kanske inte alltid vara ett jämt flöde på uppdateringar men ska göra mitt bästa ;)
Till Catharina om Tyras modellbilder, de kommer snart :D

http://sollyckan.bloggplatsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susan Öhrstedt - 2 juli 2013 19:00

Köksträdgården frodas, trots att det blivit lite kallare igen. Här är långbönan Red Noodle på gång och jag har aldrig tidigare odlad långbönor. Ska bli spännande att smaka på dessa sen när de är färdiga.     Blommande dill är så vackert ...

Av Susan Öhrstedt - 30 juni 2013 21:36

Som ni har märkt har jag tagit en liten paus från bloggandet. Men nu är det dags att fortsätta berätta om det otroligt spännade Svensson-liv som jag lever ;) Min man Patrik kom hem under 10 dagars leave från HMS Carlskrona och Adenviken. Då hade ja...

Av Susan Öhrstedt - 13 juni 2013 21:00

Vilket paaartyyyy!!!! Kommer leva länge på årets SRF tack vare underbara/härliga människor, sol, fest, bra musik och häng. Men det var konstigt att vara där utan min man Patrik och det tyckte även David min kusin som varit där med min man i cirka 1...

Av Susan Öhrstedt - 31 maj 2013 19:04

  En liten Patrik!         En något större Patrik!   Skål på dig älskling!   Coconut island när han åkte jorden runt (lumpen) med HMS Carlskrona   Snygging!   Vet inte om det är jag som tagit denna bild men ...

Av Susan Öhrstedt - 29 maj 2013 20:22

Just nu längtar jag så tills Patrik kommer hem! Men får vänta i ca tre veckor till innan han kommer hem för en veckas leave. Livet liksom naturen snurrar på, fast det känns som om att naturen bara blir vackrare och vackrare. Livet i sig blir nog ocks...

Ovido - Quiz & Flashcards