Alla inlägg den 10 december 2009

Av Susan Öhrstedt - 10 december 2009 19:58

Jobbar mycket nu så tid till att skriva här finns inte riktigt, hade en fartfylld dag idag på jobbet. Alla andra var på utbildning så jag fick hålla ställlningarna och ta telefontiden 8.30-11.30 och givetvis hade allt möjligt extra besvärligt och omständigt tänkt att dyka upp just denna dag. Men jag är lite stolt över mig själv eftersom jag lyckades fixa allting. Gissa om jag känner mig som en urvriden gammal disktrasa nu!

Snart är det helg igen, det går så himla fort och min soldat/sjöman kommer hem snart. Han har hittills klarat FYS-testerna, bara simningen kvar men som han sa själv, det räknas inte då det är så enkelt. Ja, jag vet inte, det kan vara väldigt jobbigt. Håller tummen för att han klarar det!

Tyra har en kompis här och de har precis ätit chokladtomtar och hennes kompis säger just när hon tuggat i sig huvudet på chokladtomten "konstigt att tomten ger en julklappar på julafton trots att man äter upp hans huvuvd". Trots att de är 17 år så märks det att de är barn i sitt sinne emellanåt. Undras om de får några julklappar nu?      

Ovido - Quiz & Flashcards