Alla inlägg den 29 december 2009

Av Susan Öhrstedt - 29 december 2009 22:20

Hämtade Tyra idag på Ängelholms flygplats, hon stannade kvar när vi åkte hem i söndags för att kunna vara med sin pappa under några dagar innan tillbaka till home sweet home. 

 

Värsta picknicken hade vi dukat fram på vårat allra finaste porslin och äkta ädelt träbord. Stannade till i Linköping för tankning av både bil, hundar och människor, det var väldigt kallt så snabbt gick det att trycka i sig två äggmackor och te.


Funderingar om män.

Nu har Patrik och jag varit tillsammans i tio år och under denna tidsperiod borde man ha lärt sig något om hur den andra vill ha saker och ting i hemmet. Men, nej så är det inte...utan jag får fortfarande tjata om samma saker än. Antingen så är män korkade rent generellt, dvs för liten hjärna för att registera så viktiga saker som underlättar i vardagen för alla, inte bara mig. Eller så är det bara så att ni män helt enkelt går igång på kvinnotjat;) Jag vet att jag generaliserar men tycker att denna tendens upplevs hos andra par också och att jag sticker ut hakan med detta påstående men det bjuder jag på. Om ni dessutom har svaret på denna gåta har ni vunnit jackpot!


Från män till härliga vinterbilder på min syster Solveigs barn som leker i en borg som Patrik och min svåger Mattias gjorde på annandagen.

    

Ovido - Quiz & Flashcards