Alla inlägg den 19 december 2009

Av Susan Öhrstedt - 19 december 2009 17:55

Ville bara spy på allt som hade med HMS Carlskrona och Patriks militära liv igår kväll när han kom hem. Visst är det intressant att höra vad han gjort under veckan som han varit i Karlskorna men sen när det bara fortsätter hela kvällen. Då menar jag inte bara snack till mig om det utan också på facebook och allt och alla runtomkring ja då är det bara för mycket! Ni vet när någon nära vän till er blivit kär och bara pratar om denna person hela tiden, vad han/hon sa, eller inte sa och vad han/hon hade på sig och vad han/hon gjorde osv.

För att jag ska få berätta om min vecka måste jag verkligen avbryta och TA plats. Mitt liv är väl inte så himla spännande som Patriks, med tanke på att jag jobbar som socionom, men sista tiden har det varit turbulent och mycket som hänt och det måste jag få prata av mig hos någon. Nej, nu är han långledig och hemma i den civila världen ett tag så den militära världen får gott maka på sig lite!  

  

Här har ni bevis på att det inte bara är snack, även om det är mycket snack om det! Man skulle ju kunnna tro att det är en polisbild med tanke på att han ser ut som en Hells Angels-wannabee;)  


Ovido - Quiz & Flashcards