Alla inlägg den 28 december 2009

Av Susan Öhrstedt - 28 december 2009 21:26

Precis hemkommen från stora staden Helsingborg och helt såld på filmen Avatar. Skulle vilja se den i 3D också, det blir nog en upplevelse i sådana fall utöver det vanliga. Innan filmtajm var vi på en Japansk restaurang och käkade, mumsigt. Patrik blev också helt såld på filmen och det kändes verkligen inte att den var 2,40 lång utan helt plötsligt så var den slut. Detta uppvägde faktumet att deras biljettautomat var sönder och att vi fick stå i popcornskön i 15 minuter för att kunna hämta ut biljetterna. I och för sig så gjorde det att vi missade reklamen och kom precis in när filmen började, också ett stort +.

   

Ett fint konstgjort träd med belysning på söder i Helsingborg.  

 

Patrik fixade nytt pass idag innan myskvällen, var tvungen till det enligt militären. Saknades två månader i tid för att det skulle ha gällt under långresan men nu kommer passet vara för fem år framöver. Hoppas fotot blev betydligt bättre än det förra för där ser han ut som en taliban, fast blond!


Jag håller på att lära mig min Iphone, hur det fungerar med Itunes och att ladda upp bilder till bloggen från den mm. Blir smått irriterad mellan varven, antingen är jag krokad eller så är det krångligt när den är ihopkopplad med datorn. (Ni behöver inte svara/kommentera om att det är mig som det är fel på) ;) Tycker att själva telefonen i sig är suverän och undrar vart den har varit under mitt mobila liv. Har ni några tips så håll inte inne med dom.   

Ovido - Quiz & Flashcards